Kiekko-Espoo ry

Kiekko-Espoo Ry on Suomen suurin jääurheiluun erikoistunut seura. Toiminnassamme on mukana lähes 3000 harrastajaa pienistä kiekko - ja ringettekoululaisista aina aikuisharrastajiin saakka. Toimialueemme kattaa koko Espoon, järjestämme siis toimintaa jokaisella Espoon jäähallilla.

Seuran tarkoituksena on mahdollistaa kaikille seurassa jääkiekkoa ja ringetteä harrastaville toimintaympäristö, jossa voi harjoitella ja pelata omalla taitotasollaan ammattitaitoisen, motivoituneen ja monipuolisin valmiuksin varustetun valmennuksen ja toimihenkilöiden ohjauksessa.

Valtaosa harrastajista on nuoria ja lapsia, mikä asettaa korkeat laatukriteerit sekä eettisesti että toiminnallisesti. Tavoitteenamme on järjestää laadukasta ja monipuolista, lapsen ja nuoren herkkyyskausia tukevaa ja kehittävää toimintaa jokaisessa ikäluokassa

Pääyhteistyökumppanit